З В І Т селищного голови про роботу Роздорської селищної ради та її виконавчих органів за 2023 рік
опубліковано 14 березня 2024 року о 09:09

        Відповідно до положень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» я, Роздорський селищний голова, звітую про свою роботу та роботу виконавчих органів селищної ради за 2023 рік.

     Закінчився складний для нашої країни рік. Але не зважаючи на всі труднощі, ми продовжуємо працювати, виконувати свої завдання, планувати діяльність та жити в умовах воєнного стану.

      За 2023 рік роботу нашої громади можна відзначити як конструктивну й послідовну, оскільки всупереч непростій соціально-економічній ситуації, викликаній фінансово-економічними змінами, ми намагаємося зберігати стабільність та приймати виважені рішення.

        Цей звіт є підсумком не лише моєї роботи, а й роботи   колективу депутатів, членів виконавчого комітету, працівників виконкому селищної ради,  керівників та працівників підприємств, установ та організацій громади, які докладали зусиль, щоб мешканці Роздорської громади відчули підтримку в складних умовах воєнного стану.

        Велика вдячність всім нашим землякам, хто нині боронить нашу землю від клятого ворога.  Сьогодні всіх нас об’єднує єдина мрія – Перемога, якої ми чекаємо у 2024 році. В цей нелегкий для всіх час ми мусимо бути згуртованими у роботі та виваженими у прийнятті рішень, толерантними один до одного, бо поки в країні війна – маємо об’єднуватися  для вирішення спільних нагальних потреб нашої громади.

                                                                                   Робота  депутатського корпусу  та  виконавчого комітету

        Відповідно до вимог статті 46 Закону України про «Місцеве самоврядування в Україні» основна форма роботи ради – проведення сесій. Їх скликання проводиться відповідно до розпоряджень селищного  голови при чіткому дотриманні  норм Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Регламенту Роздорської селищної ради.

          Роздорська селищна рада VІІІ скликання працює у складі 20 депутатів. За звітний період проведено 7 пленарних засідань сесій селищної ради, на яких розглянуто та  ухвалено 149 рішень. Важливою складовою роботи ради є діяльність постійних депутатських комісій, які згідно статті 47 Закону України про «Місцеве самоврядування в Україні» є органами ради, створеними для вивчення, попереднього розгляду та підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради. Протягом звітного періоду проведено 24 засідання постійних  комісій, в тому числі: 

12 засідань постійної комісії з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку та інвестицій, на яких розглянуто 119 питань;

5 засідань постійної комісії з питань земельних відносин, благоустрою, екології та охорони навколишнього середовища, на яких розглянуто 32 питання;

7 засідань постійної комісії з питань освіти, культури, охорони здоров'я та соціального захисту населення, на яких розглянуто 55 питань.

          В умовах воєнного стану, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2022 №252, до функцій виконавчих комітетів місцевих рад передано повноваження з окремих фінансових та організаційно-розпорядчих питань. Виконавчим комітетом, який сформований у складі 14 осіб, за 2023 рік проведено 18 засідань, на яких прийнято 163 рішення. Усі розглянуті питання стосувалися повноважень виконавчого комітету, зокрема: благоустрою, фінансово-бюджетної дисципліни, присвоєння адрес об’єктам нерухомого майна, квартирного обліку, опіки та піклування, надання одноразових матеріальних допомог, соціальних послуг, звільнення від батьківської плати за харчування дітей у дошкільному закладі, тощо.

      Організаційну складову роботи виконавчих органів ради забезпечували структурні підрозділи апарату.            

        Головою виконавчого комітету на протязі звітного року було видано 271 розпорядження, в тому числі :  

з основної діяльності —  96,

з особового складу — 116, 

про відпустки і відрядження — 59.   

          Чисельність постійного населення Роздорської селищної ради станом на 01.01.2024 року становить 3343 особи. На протязі 2023 року до населених пунктів нашої ТГ прибуло на постійне проживання (зареєструвалося) 89 осіб (на 77 більше у порівнянні з 2022 роком), знялося з реєстраційного обліку (вибуло) 31 особа (на 17 більше у порівнянні з 2022 роком). Народилося 11 дітей (на 2 менше у порівнянні з 2022 роком), померло 47 осіб (на 2 більше у порівнянні з 2022 роком). 

       Секретарем виконавчого комітету здійснюється державна реєстрація актів цивільного стану. Так, у 2023 році  проведено:

         -  державна реєстрація смерті  - 50;

         -  державня реєстрація народження - 6;

         -  державна реєстрація шлюбу - 8.

      Першим заступником селищного голови за звітний період було вчинено 60 нотаріальних дій, в тому числі: засвідчено 27 заповітів, видано 20 довіреностей, 13 інших нотаріальних засвідчень.

     У виконавчому комітеті селищної ради зареєстровано 780 документів вхідної кореспонденції та 1083 – вихідної. Налагоджено роботу по організації контролю за виконанням документів.  

     Впродовж 2023 року було видано громадянам 863 довідки різного характеру та 37 характеристик.      

         Кадрова робота велася спеціалістом І категорії (з питань кадрової роботи та діловодства). Розроблено та затверджено структуру виконавчих органів. Затверджена штатна чисельність – 27 штатних одиниць, фактично працюючих – 21. Кількість працівників по установах селищної ради – 82.

     Організовано та проведено щорічну оцінку виконання 9 посадовими особами  місцевого самоврядування покладених на них обов’язків.

            На виконання Закону України «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії» виконавчим комітетом протягом 2023 року проводилась робота по перейменуванню вулиць в населених пунктах громади: 

- в селі Нововознесенка вулицю Ломоносова перейменовано на вулицю Нова.

- в смт.Роздори перейменовано:

              вулицю Горького на вулицю Паркова;

              вулицю Чкалова на вулицю Перемоги;

              вулицю Маяковського на вулицю Затишна.

- в селі Старовишневецьке перейменовано: 

              вулицю Горького на вулицю Єдності;

              вулицю Матросова на вулицю Вишнева;

              вулицю Пушкіна на вулицю Весела.     

     У виконавчому комітеті селищної ради працює трудовий архів, в якому зберігаються документи, що не належать до Національного архівного фонду (всього на зберіганні знаходиться 10 фондів та 1447 справ). Протягом звітного періоду архіваріусом видано громадянам 80 архівних довідок щодо підтвердження трудового стажу.  

          При виконкомі створена і працює адміністративна комісія. Впродовж 2023 року проведено 6 засідань адмінкомісії, на розгляд якої надійшло 12 протоколів про адміністративні правопорушення. За результатами розгляду   накладено   адміністративних   стягнень   на загальну суму  8330 грн., з них сплачено 7310 грн.

 Робота зі зверненнями громадян 

      Протягом звітного періоду виконавчим комітетом Роздорської селищної ради проводилась системна робота  щодо забезпечення  виконання вимог Закону України  „Про звернення громадян”. Всього до селищної ради надійшло 68 звернень ( в тому числі 1 колективне ), з них 66 електронною поштою, на особистому прийомі 2. Слід зазначити, що загальна кількість звернень у порівнянні з відповідним періодом 2022 року збільшилась на 17. Всі зверення було розглянуто у відповідності з чинним законодавством та у встановлені терміни надано відповіді. 

      Звернення громадян забезпечують постійний зв'язок між державою та її громадянином, надяють можливість через проблеми окремого заявника бачити проблеми як суспільства в цілому, так і проблеми громади. Тому робота зі зверненнями громадян в Роздорській селищній раді буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.

      Працівниками апарату виконавчого комітету опрацьовано та підготовлено відповіді на 20 запитів  на доступ до публічної інформації.

Бюджет громади

По результатах роботи за  2023 рік виконання дохідної частини загального фонду бюджету Роздорської  селищної ради становить 116,4 відсотка. При плані 29 660 900 грн. фактично надійшло – 34 534 900 грн. Перевиконання  становить 4 874 000 грн.

До місцевого бюджету надійшло податків і платежів (без врахування трансфертів) 18 260 700грн. (при плані – 13 386 600грн), виконання становить 136,4  відсотка або 4 874 000 грн.

Податкові та неподаткові надходження складають 52,9 % від загальної суми надходжень, а відповідно міжбюджетні трансферти – 47,1%.

В порівнянні з минулим 2022 роком надійшло більше податків і платежів (без врахування трансфертів) на суму 5 606 400 грн. або на 144,3 відсотка.

Найбільшу питому вагу в бюджеті територіальної громади займають податки та збори на доходи фізичних осіб, їх частка у загальному фонді становить 65,1 відсотка в загальному обсязі надходжень. У грошовому виразі надійшло 11 892 900 грн, що становить 147,3 відсотка до плану звітного періоду. В порівнянні з відповідним періодом 2022 року надходження податку на доходи фізичних осіб збільшились на 5 162 800 тис. грн, тобто на 76,7%.  

За  2023 рік до спеціального фонду бюджету Роздорської селищної територіальної громади надійшло податків, зборів та неподаткових платежів 885 500грн, що становить 99,9 відсотка до уточненого плану за звітний період 885 900грн.

Загальний обсяг видатків місцевого бюджету Роздорської селищної ТГ за 2023 рік становить 32 611 200 грн., або 93,4 відсотка затверджених розписом планових показників на рік з них:

- видатки загального фонду становлять 28 756 200 грн. При плані 31 062 000 грн., або 92,6 відсотка в тому числі:

- Видатки  державного управління  склали 6 869 500 грн.;

- Видатки  по освіті  склали 13 578 600 грн.;

- На функціонування установ культури і мистецтва проведено видатків в сумі 975 100  грн.;

- У галузі соціального захисту та соціального забезпечення освоєно бюджетних коштів на суму 246 000 грн.;

-  По галузі житлово-комунальне господарство  використано   482 400 грн.;

-  Видатки економічної діяльності  склали 4 057 700грн.,

- За  2023 рік з загального фонду бюджету Роздорської селищної ради було надано трансфертів місцевим та державним бюджетам на загальну суму 1 127 400грн.

- видатки спеціального фонду склали 3 855 000грн. При плані 3 858 900грн., або 99,9 відсотка.

В звітному періоді в повному обсязі  забезпечено фінансування захищених статей бюджету, зокрема повнота та своєчасність виплати заробітної плати з нарахуваннями, розрахунків за спожиті енергоносії, виплат населенню по соціальному забезпеченню.

                                               Земельні відносини

   Загальна  площа  земель Роздорської громади 14480,00 га. Сільськогосподарські угіддя в громаді складаються з 12601,34 га. Виконавчий комітет селищної ради постійно здійснює контроль за використанням земель, в першу чергу з метою отримання додаткових коштів до бюджету. Значна частина доходів селищної ради надходить від сплати земельного податку, орендної плати за землю та єдиного податку платників ІУ групи.

  На території громади активно діючі сільськогосподарські підприємства  –

товариство з обмеженою відповідальності «Дніпроагроальянс», ПП «Роздолля»,

СФГ «Істок»,    ТОВ «Іскан»,   ТОВ «Розвиток Схід»,    ФГ «Агроспека»,   ФОП

Ліщенко В.Т.,  ТОВ “Перемога Агро”  та  ін.  Основним   бюджетоутворюючим

підприємством є ТОВ «Дніпроагроальянс». 

          У 2023 році укладено та зареєстровано 2 договори оренди землі з юридичними особами  та 3 договори з фізичними особами.  Надходження до селищного бюджету орендної плати з юридичних та фізичних осіб за 2023 рік становить 678 тис. 465 грн. 

         Надходження  коштів  по  земельному  податку з юридичних та фізичних осіб станом на 01.01.2024 року становить 1 млн. 440 тис. 86  грн.   

        Відповідно   до  Закону  України  від  30.11.2021 року  №1914-ІХ  «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень»  було введено такий податок, як Мінімальне податкове зобов’язання (далі - МПЗ). Вперше у 2023 році почали сплачувати цей новий податок за 2022 рік. Надходжень зі сплати МПЗ надійшло до бюджету в сумі 1 млн. 238 тис. 728 грн.

        Протягом звітного періоду Роздорською селищною радою надано 2 дозволи на розробку проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для сінокосіння і випасання худоби; 1 дозвіл на розробку  технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для будівництва та обслуговування будівель торгівлі; 1 дозвіл на розробку проєкту землеустрою щодо відведення земельних ділянок комунальної власності під розташування дитячих майданчиків в населених пунктах Роздорської селищної ради; розглянуто 17 заяв на затвердження технічної документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), 3 заяви на затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для сінокосіння і випасання худоби та інше. Виконавчим комітетом надано 2 дозволи на видалення зелених насаджень.

                                                                                                   Освіта

  Забезпечення високоякісної освіти в Роздорській громаді на всіх її етапах і рівнях розглядалося і розглядається як пріоритетне завдання сьогодення. Відповідно до цих пріоритетів виконавчим комітетом селищної ради, відділом освіти, молоді та спорту проводиться цілеспрямована робота в напрямку   забезпечення функціонування галузі освіти громади, її подальшого розвитку, створення умов для рівного доступу мешканців до якісної освіти,  

  У 2-х  закладах загальної середньої освіти нашої громади  навчаються 321 учень,   організовано  індивідуальне навчання для 3 учнів і 5 учнів  охоплені інклюзивною освітою.  

Дошкільну освіту забезпечують заклад дошкільної освіти  №1 “Ягідка” та дошкільне відділення Старовишневецької гімназії. Кількість вихованців складає  37 дітей.

В закладах освіти працюють 72 особи, з них 37 педагогічних працівників, 1 бібліотекар, 1 медична сестра,  28 – технічний персонал та  5 вихователів .

У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану, з метою надання учням якісних освітніх послуг, взявши до уваги   клопотання керівника відділу освіти та директорів Роздорського ліцею та Старовишневецької гімназії на сесії було вирішене  питання щодо запровадження у 2023-2024 навчальному році змішаного та дистанційного формату навчання.   Адміністраціями  та колективами закладів на засіданнях педагогічних  рад    було обрано змішану форму навчання для учнів Роздорського ліцею, дистанційну – для учнів Старовишневецької гімназії.

   З метою забезпечення безпечних умов перебування дітей у закладах дошкільної освіти було надано згоду на тимчасове розміщення комунального закладу дошкільної освіти «Ягідка» у приміщенні Роздорського ліцею. Після довгої перерви  25 вересня 2023 року розпочато освітній процес для однієї  різновікової групи у кількості 18 дітей.

 Вихователі дошкільного відділення Старовишневецької гімназії   працюють у дистанційному  форматі,  охоплюючи освітою 19 вихованців.       

  З метою створення належних умов функціонування закладів освіти та їх розвитку, удосконалення змісту навчально-виховного процесу, впровадження нових освітніх технологій, розвитку здібностей дітей і підлітків були затверджені:  Програма  підтримки та розвитку освіти на території Роздорської селищної ради та Програма розвитку дошкільної освіти на території Роздорської селищної ради.

  На виконання даних  Програм  у 2023 році з  місцевого бюджету було виділено кошти  у сумі   5 млн. 452 тис. 397 грн.  Найбільші витрати були спрямовані на заміну 37 вікон на металопластикові у Старовишневецькій гімназії на загальну суму 1 млн. 477 тис. 462 грн.

 Дуже примно відзначити, що у закладах освіти Роздорської   ТГ відзначається інноваційне спрямування самоосвітньої діяльності педагогів.   Зросла їхня участь у вебінарах, онлайн-семінарах, тренінгах, конкурсах та фестивалях.   Учителі постійно підвищують свій фаховий рівень та діляться своїм досвідом із освітянами інших громад України. Друкують свої наробки на обласному, Всеукраїнському та Міжнародному рівнях.

   Виховна система закладів освіти  - це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. Основною метою у вихованні здобувачів освіти у  2023   році стало  продовження формування громадянина, патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти ворогам Батьківщини та асоціальним впливам, вміння вирішувати особисті проблеми, творити себе і оточуючий світ. Так, учні закладів освіти - активні учасники різноманітних інтелектуальних конкурсів та різноманітних заходів, за що були відзначені нагородами.

 Аналізуючи підсумки минулого року, можна засвідчити, що незважаючи на складну ситуацію в державі, нам вдалося забезпечити стабільну роботу освітньої галузі.   

                                                                                             Культура  


Мережа закладів культури Роздорської територіальної громади складає 6 об'єктів,  з  них:  2 Будинки  культури  (смт.Роздори та  с.Старовишневецьке),

2 сільських клуби (с.Роздолля, с.Водяне), 2 бібліотеки — Роздорська селищна та  Старовишневецька сільська. 

  В   установах культури працює  6 осіб, з них на повну ставку – 5; на 0,25 ставки  – 1.

У 2023 році заклади культури  працювали в режимі дотримання  умов   воєнного стану в Україні — з обмеженнями щодо проведення масових заходів.  В умовах, які склалися,  змінені форми роботи:

·    проводились онлайн репетиції колективів, окремих учасників;

·    творчі проєкти створювались та розміщувались у соцмережах, а саме: святкові привітання селищного голови та аматорів громади на офіційній сторінці Роздорської селищної територіальної громади у фейсбуці  до    Дня Прапора та Дня Незалежності України, до Дня працівників освіти, Дня місцевого самоврядування та Нового року. 

 Патріотичне виховання – одне із основних форм роботи творчих колективів закладів  культури. Тому саме з цією ціллю пройшло покладання квітів у травні до Дня Перемоги над нацизмом у другій світовій війні, у червні до Дня Конституції України, у серпні до Дня Прапора та Дня Незалежності України, у жовтні до Дня захисників та захисниць  до  пам’ятників визволителям та  місць поховання воїнів, загиблих у боях за територіальну цілісність України. Також впродовж року  у бібліотечних закладах були організовані: 

- Книжкова виставка-ілюстрація «Символи  України» ;

- Книжково-ілюстративна виставка «Святиться твоє, Україно, ім’я!»;

- Виставки, присвячені творчій діяльності Тараса Шевченка;

-Тематична експозиція, присвячена культурно-громадській діяльності Тараса Шевченка;

- Книжкова виставка юридичної літератури «Шляхами правових знань»;

- Книжкова виставка «Соборність України: сторінками історії»;

- Книжковий вернісаж «Видатні діячі України».

        В 2023 році до Новорічних свят всі діти громади, які навчаються в закладах освіти, вихованці дошкільних закладів,  діти військовослужбовців, які захищають нашу державу від російського агресора, діти із сімей загиблих учасників бойових дій отримали новорічні подарунки, на які з селищного бюджету було виділено 113 400 грн. (405 подарунків х 280,00 грн.)

    

                                                                                                                Охорона здоров’я


       Пріоритетами розвитку галузі  охорони здоров'я на території громади є забезпечення населення високоякісними  і доступними медичними послугами та створенням сприятливих умов життєдіяльності людини. 

      Послуги первинної медицини в громаді надає Роздорська амбулаторія загальної практики сімейної медицини комунального некомерційного підприємства “Центр первинної медико-санітарної допомоги” Раївської сільської ради” та Старовишневецький медичний пункт тимчасового базування.

     Обслуговування хворих в Роздорській амбулаторії ведеться трьома сімейними лікарями комунального некомерційного підприємства “Центр первинної медико-санітарної допомоги” Раївської сільської ради” шляхом виїзду до амбулаторії три рази на тиждень. У Старовишневецькому медичному пункті тимчасового базування, який розташований в адмінбудівлі Старовишневецького старостинського округу, прийом громадян зійснюється медичним працівником 1 раз на тиждень.

       На виконання Програми розвитку охорони здоров'я на території Роздорської селищної   ради   на   2019-2023   роки  у 2023  році  було виділено кошти у сумі 

333 800 грн., в тому числі :

 -  надано субвенцію у сумі 243 200 грн. Раївській сільській раді для утримання Роздорської амбулаторії загальної практики сімейної медицини;

 -   надано субвенцію у сумі 90 600 грн. Синельниківський міській раді для   придбання томографа для Синельниківської центральної міської лікарні.

      У грудні 2023 року було передбачено кошти для передачі у вигляді іншої субвенції Раївській сільській раді  на  заробітну плату для 0,5 штатних одиниць медичної сестри  Роздорської амбулаторії загальної практики сімейної медицини на 2024 рік у сумі 105 263 грн. 

  Служба у справах дітей

      З метою забезпечення виконання визначених законодавством України повноважень щодо реалізації державної політики у сфері захисту прав дітей на території громади з червня 2020 року (рішення Роздорської селищної ради №734-46/VII від 09 червня 2020 року)  функціонує  Служба у справах дітей виконавчого комітету ради. 

     На території  селищної ради проживає 48 багатодітних сімей, в яких виховується 184 дитини. 

     На території громади проживає 33 дитини ВПО, з них 5 дітей під опікою, з однієї сім'ї.

     На первинному обліку у Службі у справах дітей перебуває під опікою  9 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, 7 дітей проживають в сім'ях опікунів, 5 дітей – в прийомних сім'ях (2 з них за межами громади, в м. Дніпрі), 1 дитина виховується в ДБСТ  за межами громади, в м. Синельникове, 2 дітей перебувають в державних закладах МОЗ. На території громади працює дві прийомні сім'ї, в одній із них виховується 2 дитини з іншої території. У 2023 році 2 дітей отримали статус дітей, позбавлених батьківського піклування та були влаштовані до сімейних форм виховання.

        Протягом звітного періоду надано 54 консультацій  громадянам з питань правового та соціального захисту дітей, створення патронатних та прийомних сімей.  Надавалася роз’яснювальна   та консультативна допомога опікунам, прийомним батькам щодо виховання дітей, кандидатам в опікуни.  Під час особистого прийому громадян, з дітьми та їх батьками проводились профілактично-роз’яснювальні бесіди. Порушувалися питання неприпустимості жорстокого поводження з дітьми та порушення їх прав, забезпечення прав дитини на освіту, про відповідальність батьків за освоєння дитиною під час змішаної форми навчання освітньої програми, а також, за збереження життя та здоров'я дітей під час перебування дітей вдома. Здійснювалися консультації з різних питань соціально-психологічної реабілітації дітей. 

         На обліку в службі перебуває 9  дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах (з 4 сімей), та проживають у сім’ях, де батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків, також, на території проживають 9 сімей (17 дітей), які перебувають в кризовому стані.   Спеціалістами виконавчого комітету регулярно проводяться  планові та позапланові відвідування таких сімей. Протягом 2023 року було  неодноразово відвідано  всі  сім'ї з метою перевірки житлово-побутових умов проживання дітей, проведення профілактично-роз'яснювальних заходів та  захисту  прав дітей, про що складено 43 акти.

            Захист житлових прав – одне із пріоритетних напрямків у сфері соціального захисту дітей.  На квартирному обліку на кінець 2023 року  для поліпшення житлових умов перебуває 3 дитини-сироти та 13 дітей, позбавлених батьківського піклування.

         Влітку 2023 року  послугами  оздоровлення було забезпечено 2 дітей громади: 1 дитину, позбавлену батьківського піклування та 1 дитину, яка опинилася в складних життєвих обставинах.   Діти оздоровилися в  Державному закладі «Спеціалізований (спеціальний) санаторій  «КОСІВ» МОЗ  України в с. Смодна, Косівського району, Івано-Фроранківської області.

       Службою забезпечується організація та проведення засідань комісії з питань захисту прав дітей. У звітному періоді відбулось 7 засідань  комісії, розглянуто 15 питань: відчуження майна, дарування житла, де проживають неповнолітні діти, участь батька у вихованні дитини, затвердження індивідуальних планів дітей СЖО та інше.

      Для дієвої організації соціального захисту дітей нашої громади та відповідно до статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 23¹ Закону України «Про охорону дитинства», п.20 Порядку забезпечення соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі дітей, які постраждали від жорстокого поводження, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2020  № 585 «Про забезпечення соціального захисту дітей,  які перебувають у складних життєвих обставинах», в громаді створено Міждисциплінарну команду, команду фахівців, які є працівниками суб’єктів для захисту прав дітей, що перебувають у складних життєвих обставинах.  Засідання МДК було проведено по відношенню до 5 дітей (3 сім'ї).

     Спільно з Благодійною Організацією «Надія і житло для дітей» було надано гуманітарну допомогу 5 сім'ям наборами харчування, 1 сім'я отримала допомогу одягом, взуттям та іграшками. У співпраці з  Благодійним ФОНДОМ  "Save the Children in Ukraine"  3 сім'ї з числа тих, хто опинився у складних життєвих обставинах, отримують  послуги психолога.

    Службою було висвітлено в соціальних мережах та  на сайті громади 14 публікацій різного напрямку діяльності.


                                                                                            Соціальний захист населення


         З метою соціального захисту найвразливіших верств населення в громаді затверджена Програма соціального захисту населення Роздорської селищної ради на 2019-2023 роки, на виконання якої у 2023 році із загального фонду бюджету ТГ  використано 246 000 грн., з них на :

-   компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих  категорій громадян на залізничному транспорті   -  600 грн.;

- пільгове  медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (кошти обласного  бюджету) — 1 600  грн.;

-  надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги -  49 500  грн.;

- поховання 2-х військовослужбовців, які загинули внаслідок російської агресії та війни в Україні — 53 900  грн.;

- виплату одноразової матеріальної допомоги двом сім'ям військовослужбовців, які загинули внаслідок російської агресії та війни в Україні — 20 000 грн.;

- виплату допомоги на поховання одній особі — 1 000 грн.;

- виплату  матеріальної допомоги на лікування 19 жителям громади — 84 000 грн. (в тому числі 60 000.грн. з обласного бюджету;

- виплату матеріальної допомоги на лікування та реабілітацію шести учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС — 18 000 грн.;

- відшкодування   вартості путівки на санаторно-курортне лікування особи  з інвалідністю з числа учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та потерпі-лих від Чорнобильської катастрофи, віднесених до І категорії -11 430 грн.    

       На території нашої громади  надають послуги з соціального обслуговування одиноких непрацездатних громадян чотири соціальні працівники КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Зайцівської сільської ради», на утримання яких витрачено з бюджету громади 655 900 грн.


                                                                            Відділ «Центу надання адміністративних послуг»


        На виконання вимог Закону України «Про адміністративні послуги», з метою забезпечення доступу жителів громади до можливості реалізації їхніх прав та отримання адміністративних послуг за місцем проживання  при виконавчому  комітеті працює відділ “Центр надання адміністративних послуг”, де всі робочі місця підключено до ПК “Соціальна громада”. 

   Так, протягом звітного року відділом ЦНАП виконавчого комітету Роздорської селищної ради надано - 1360 адміністративних послуг,   з них  1205 послуг соціального характеру, а саме :

-  Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами – 13

-  Допомога при  народженні дитини – 12

-  Допомога на дітей одиноким матерям  – 31

-  Допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях – 6

-  Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям – 43

-  Тимчасова державна допомога дітям,  батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме – 5

-  Довідка ВПО – 53

-  Допомога на проживання ВПО – 39

-  Допомога особам з інвалідністю – 2

-  Допомога на поховання – 2

-  Тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі , яка досягла загального пенсійного віку , але не набула права на пенсійну виплату – 4

-   Призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату ЖКП,  –  77

-   Облік ВПО – 34

-   Пенсійні послуги -102

-   Пільги багатодітній сім’ї на ЖКП – 8

-   Видача посвідчення багатодітної сім’ї – 10

-   Видача довідок про склад сім'ї  – 807

-   Видача витягів з реєстру тергромади  – 263


        Адміністратори ЦНАП працюють у програмах: Соціальна Громада , Єдина інформаційна система соціальної сфери, Реєстр територіальної громади, кабінет Пенсійного фонду України.

        Підписанні та узгоджені рішення  до комплексної послуги “Є Малятко”, та послуги ДРАЦС ( державна реєстрація народження, смерті, шлюбу, видача витягів ).

           Спеціалісти відділу ЦНАП пройшли навчання та підключені до реєстру

“Є Відновлення”, для подання заяв у разі необхідності компенсації для відновлення пошкодженого майна. На донний час проходять навчання та планується підключення до  адресного та будівельного реєстру .

           Підключені до платформи  “ДІЯ” з метою надання послуг за допомогою електронного сервісу через Центр надання адміністративних послуг, який налічує 80 видів послуг.

     Планується підключення до реєстру  багатодітних сімей та видача посвідчень багатодітних сімей.

       Пройшли навчання тренінгу “Створення безбар’єрного простору в ЦНАП, навчання жестовою мовою”, а саме підтримка осіб з інвалідністю  та осіб з особливими потребами.

          Також пройдено навчання та реалізовано проєкт послуги « Я — Ветеран», який  включає в себе 78 видів послуг ( в цьому році надано 33),  із них пільга Учасник бойових дій  на ЖКП – 15,   пільги  членам сім’ї загиблих захисників і захисниць України на ЖКП – 10,  видача посвідчень членів сім'ї загиблого захисника України.

          Спеціалістами відділу здійснюється соціальний супровід  дітей та сімей, які опинились в складних життєвих обставинах,  супровід  прийомних сімей. Затверджено план невідкладних заходів із запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі. З метою захисту прав та свобод осіб, які постраждали від такого насильства, створена та функціонує мобільна бригада “протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі”.

        Відділом ЦНАП постійно проводиться інформаційна компанія, спрямована на формування у суспільстві нетерпимого ставлення до насильницької моделі поведінки, підвищення рівня обізнаності населення про форми, причини наслідки домашнього насильства, види та способи одержання допомоги постраждали особам.

        Станом на 2022 рік було затверджено 204 адміністративні послуги, на 01.01.2024 року запроваджено 350 обов'язкових (на 146 більне у порівнянні з  минулим звітним періодом).

                                                       

                                                                                                          Благоустрій


        Питання благоустрою є одним із пріоритетних у роботі  виконавчого комітету, адже зовнішній вигляд населених пунктів є візитною карткою  громади.  Значний обсяг роботи по благоустрою виконували 2 працівники з благоустрою, які працювали сезонно  на умовах строкового  трудового договору (займались косінням трави та благоустроєм населених пунктів).  

      Зусиллями працівників комунальних установ, сільськогосподарських підприємств проводився благоустрій  кладовищ, парків, центральних вулиць населених пунктів громади. Відповідні ділянки території для наведення належного санітарного стану  щороку закріплюються рішенням виконкому за підприємствами, установами та організаціями, які знаходяться на території селищної ради.

       На виконання  Програми благоустрою населених пунктів Роздорської селищної ради на 2021-2025 роки в 2023 році виділено кошти з місцевого бюджету  у сумі  471 300 грн. в тому числі на: 

-   Придбання вапна для  побілки  дерев, огорож та бордюрів — 5 510 грн.;

-   Придбання витратних та паливно-мастильних  матеріалів для забезпечення  роботи бензотримера (косіння  трави в населених пунктах громади) — 119 740  грн.;

-   Придбання   матеріалів   для   поточного   ремонту  водопровідних мереж  - 24 894 грн.;

-   Придбання матеріалів  для поточного ремонту пам'ятників у населених пунктах громади — 11 868  грн.   

        Багато років поспіль стояло питання  освітлення вулиці Робітничої в смт.Роздори. У звітному році це питання вирішено — проведено поточний ремонт вуличного освітлення,  на що виділено з бюджету громади  224 498 грн.

           З метою забезпечення змістовного дозвілля дітей в центральному парку нашого селища облаштовано та введено в експлуатацію дитячий та спортивний майданчик, де діти можуть проводити свій відпочинок, всебічно розвиватися та активно проводити час на свіжому повітрі. Згідно проєктної документації вартість майданчика становить 1 489 764 грн., всі роботи виконані згідно з державними будівельими нормами.

     На виконання Програми по проведенню робіт, пов'язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням автомобільних доріг населених пунктів Роздорської об’єднаної територіальної громади на 2021-2025 роки у 2023 році було виділено з місцевого бюджету  4 020 700 грн., в тому числі:        

- на поточний ремонт (відсипку) дороги  по вул.Залізнична смт.Роздори              1 670 988 грн.;

-  на поточний ямковий ремонт дороги по вул.Миру смт.Роздори - 1 188 078 грн.; 

- на поточний ремонт (відсипку)  ІІ частини дороги  по вул.Залізнична смт.Роздори  - 1 161634  грн.

                                     

                                                                                                      Допомога  Збройним Силам України

      Одне із пріоритетних завдань на сьогоднішній день  -  це підтримка Збройних Сил України.  За інаціативи виконавчого комітету у грудні 2023 року було проведено благодійну акцію до Дня Збройних Сил України “Подаруй тепло воїнам ЗСУ”, до якої активно долучилися працівники закладів культури, освіти, виконавчого комітету, жителі громади. До акції також долучилися учні Роздорського ліцею та Старовишневецької гімназії, які намалювали  гарні малюнки, виготовили ангелочків, браслетики-обереги, вітальні листівки та чарівні чобітки з цукерками від Святого Миколая для наших захисників і захисниць, подарувавши їм краплинку тепла і любові. Зібрані під час акції теплі речі, засоби першої необхідності, продукти харчування, солодощі та дитячі подаруночки були передані через волонтерів та безпосередньо військовим на передову на Харківський, Запорізький та Донецький напрямки. Неодноразово працівники виконавчого комітету та працівники закладів освіти організовано  готували домашню їжу для наших захисників.  Дякую всім небайдужим жителям громади, які надають прихисток військовим та внутрішньопереміщеним особам. Дякую кожному, хто допомагав і допомагає  заради якнайшвидшої Перемоги.


   


         В цьому звіті зазначено лише частину щоденних справ. Ми прагнули забезпечити нормальну життєдіяльність  громади в умовах воєнного стану. Я дякую Збройним Силам України, всім військовим формуванням за захист рідної землі. Дякую усім депутатам, виконавчим органам селищної ради, підприємцям, аграріям, активним мешканцям, які спонукають працювати більше та ефективніше, а також кожному, кому небайдужа доля Роздорської громади. У 2024 році на нас з вами чекатимуть нові виклики, однак  об’єднавшись, ми зможемо досягти більшого для стабільного розвитку нашої громади. Закликаю всіх і надалі трудитися з повною віддачею для підтримки Збройних сил України, на благо наших мешканців і заради Перемоги у цій важкій війні. Переконаний, що тільки спільними зусиллями ми зможемо досягти поставленої мети. Наша сила – в єдності, у взаєморозумінні та взаємній підтримці.           

      Також хочу сказати, що всі ми пишаємося жителями нашої громади, які зараз боронять нашу країну на фронті та які тримають надійний тил, працюючи кожен на своєму місці.   Низько  схиляємо голови перед  кожним  загиблим  Героєм...        

           Віримо у Перемогу, Слава Україні!


Селищний голова                                                                       Сергій ЗАБУДЬКО

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux