Сьогодні на перший план вийшли дистанційні способи передачі показань лічильника.
Вони надійні, сучасні та зручні. Окрім того, безпечні для здоров’я: щоб передати
показання споживачам не потрібно відвідувати людні місця, потрібен лише смартфон або
комп’ютер із доступом до Інтернету.
Щомісяця, з 1 по 5 число, споживачам газу необхідно фіксувати показання лічильника та
передавати їх АТ «Дніпропетровськгаз».
Передати показання можна дистанційно:
в Особистому кабінеті на сайті 104.ua;
у мобільних додатках 104 Mobile для Android та 104 Mobile Light для iPhone;
у чат-боті Viber 7104ua або чат-боті Telegram 7104ua ;
за допомогою смс на короткий номер 7104 у такому форматі: номер особового
рахунку (10 цифр), пробіл, показання лічильника (5 цифр);
зателефонувати до Контакт-центру за номером (067) 00 90 104;
за допомогою голосового меню IVR, яке працює цілодобово за номерами контакт-
центру у розділі «2».
Якщо споживач вніс помилкові показання лічильника, скоригувати їх можна у чат-
боті Viber 7104ua . Раніше для виправлення даних потрібно було звертатись до Центру
обслуговування клієнтів, писати заяву і чекати на візит контролера, який має скласти акт і
підтвердити реальні показання лічильника. Відтепер корекція показань відбувається
автоматично – достатньо сфотографувати лічильник та завантажити фото приладу у Viber
7104ua.
Найпопулярнішим сервісом серед споживачів природного газу дотепер є Особистому
кабінеті на сайті 104.ua. Зареєструватись в ньому можна за один дзвінок на номер 067 00
90 104. Фахівці контакт-центру АТ «Дніпропетровськгаз» автоматично створять
споживачу Особистий кабінет та надішлють на мобільний смс-повідомлення з логіном і
паролем для входу.